Υπαναχώρηση – Επιστροφή Προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννόησης και εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί ο αγοραστής να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο καθώς και όλα τα συνοδευτικά αυτών έγγραφα.

Δεν γίνονται επιστροφές σε υφάσματα που έχουν κοπεί με το μέτρο.

Σε περίπτωση που ο πελάτης αλλάξει γνώμη μπορεί να επιστρέψει οποιοδήποτε προϊόν με δικά του έξοδα. Εξαιρούνται τα υφάσματα που κόβονται με το μέτρο.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό κι ο πελάτης δεν επιθυμεί να αγοράσει κάποιο άλλο.

Σε κάθε περίπτωση που ο χρήστης – πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει τα προϊόντα, που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να μας ειδοποιήσει, στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@yfasmasm.gr, αναφέροντας τα πλήρη στοιχεία (ημερομηνία και αριθμό) του σχετικού παραστατικού αγοράς. Σημειώνουμε ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής από τον πελάτη.

Απόδειξη των ημερομηνιών παραλαβής και επιστροφής: οι σφραγίδες του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή της μεταφορικής εταιρίας, σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα αποστολής ή παραλαβής του προϊόντος από/στις αποθήκες μας.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων καθώς και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Η εταιρία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Προς αποφυγή δε οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, το κατάστημα μας συμβουλεύει τον εκάστοτε χρήστη – πελάτη μας, κατά την στιγμή παράδοσης της παραγγελίας του, να ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Στην περίπτωση που διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα οφείλει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ή, το αργότερο, την επόμενη εργάσιμη ημέρα, είτε τηλεφωνικώς είτε αποστέλλοντας μας σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της σχετικής παραγγελίας, ο χρήστης – πελάτης θα ενημερώνεται για τις επιλογές, που έχει. Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας δεν θα είναι έγκυρη χωρίς προηγούμενη αποδοχή μας και σε κάθε περίπτωση ο χρήστης – πελάτης θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση της παραγγελίας.

Εγγύηση

Ανάλογα με το προϊόν θα ισχύουν οι όροι της γραπτής εγγύησης που επισυνάπτονται στην συσκευασία του προϊόντος. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει αυτοτελώς εγγύηση καλής λειτουργίας των πωλούμενων προϊόντων ούτε εγγυάται προστασία για προϊόντα τρίτων τα οποία το κατάστημα απλά μεταπωλεί. Για τέτοιου είδους προϊόντα δίδεται εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή.

Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του Αστικού Κώδικα.